معرفی کراس اوور جدید مرسدس بنز [ویدئو]
 

طبق همین تصاویر منتشر شده می‌توان به یک طراحی زیرکانه از کوچکترین شاسی بلند مرسدس بنز پی برد. این خودرو در ماه های اخیر با استتار کامل در پیست Nürburgring تست شده بود.

Mercedes-Benz GLA dashboard

Mercedes-Benz GLA dashboard

به هر حال انتظار می‌رود ویژگی‌های ظاهری این مدل در مقایسه با مدل مفهومی GLA که در نمایشگاه شانگهای رونمایی شده بود، بسیار شبیه به یکدیگر باشد.

 


این خودرو از معماری و پلت فرم MFA مرسدس استفاده می‌کند که قبلا شاهد آن در مدل‌های CLA، B و A کلاس بودیم. همچنین این خودرو می‌تواند جواب سنگینی به بی‌ام و X1، آئودی Q3 و رنجروور Evoque باشد.

 

 

 


احتمالا موتورهای این خودرو در همان محدوده Aکلاس باشد، اما نسخه AMG این مدل مجهز به یک موتور توربوشارژر 2لیتری 340 اسب بخاری خواهد بود. با این وجود همچنان باید منتظر اطلاعات بعدی باشیم.

 

بروزرسانی: مرسدس GLA با بدنه ای عضلانی و قدرتمند، چرخهای آلیاژی بزرگتر، ریل های سقف، آرایش اگزوز متفاوت و اسپویلر روی درب عقب با هاچ بک های کلاس A متمایز می گردد. فضای داخلی تا حدود زیادی مشابه است. ضریب آئرودینامیک 0.29 برای این خودروی شاسی بلند یک رکورد جدید را ثبت می کند. فضای بار 421 لیتر است که با تا شدن صندلیهای عقب تا 836 لیتر گسترده می شود.
موتورهای در نظر گرفته شده برای GLA شامل یک موتور 1.6 لیتری با توان 156 اسب بخار برای GLA 200 و یک موتور 2 لیتری 211 اسب بخاری برای GLA 250 می شود. مصرف سوخت موتور دوم تنها 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. در جبهه موتورهای دیزلی، اولین انتخاب، GLA 200 CDi با موتور 2.2 لیتری 136 اسبی و 300 نیوتن متری است که 4.3 لیتر گازوئیل می سوزاند. GLA 220 CDi نیز 170 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. GLA 250 مجهز به سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC صفر تا صدی در حد 6.5 ثانیه دارد. و البته بیشینه سرعت آن 233 کیلومتر بر ساعت است. سیستم انتقال نیروی 4MATIC برای مدلهای دیگر بصورت اختیاری ارائه می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2